Drobiazgi, które czasem ledwie zauważamy, pozornie nie przywiązujemy do nich wagi. A one sprawiają, że my sami jako klienci czujemy się dopieszczeni.

Jak to zrobić? Czym wywołać takie uczucie u Twoich odbiorców?

Niewielka okrągła naklejka z Twoim logo, umieszczona na pudełku, w którym do adresata podróżuje Twój towar, urocze „Dziękuję za zakup”, którym sklejona jest bibuła otulająca delikatny produkt czy stylizowane na ciosane w drewnie „Ręczna robota”. Zerknij tutaj, znajdziesz tu kilka naszych propozycji. Wzór dobierz do branży w jakiej się poruszasz, przyzwyczajeń Twoich klientów, oraz celów, jakie stawiasz przed sobą i swoim biznesem – przede wszystkim tych pozasprzedażowych celów.

Niski koszt pojedynczej naklejki oraz możliwość umieszczenia na niej dowolnego nadruku stanowią o tym, że jest doskonałym narzędziem pomagającym tworzyć dobrą atmosferę i stałą relację z klientką lub klientem.